Ny vecka och solen skiner!

Godmorgon!

Vi hade en väldigt bökig natt då lillen vakna massa och inte alls kom till ro, så det slutade med att han fick sova mellan oss. ( inte bra jag vet) är inte många gånger vi har gjort så men inatt var vi tvugna om vi ville sova nått. Så lite sömn har vi fått iaf.

Vi har en rätt tuff vecka då E äntligen har börjat få patienter på nya klinken så han kommer vara borta en del, har ju blivit lite bortskämd att han är hemma mycket då han kan komma hem på lunch etc men får börja vänja av mig nu..:P

Igår åkte jag och Elton hem till mina föräldrar och hängde där, orkar inte vara hemma själv humöret var inte på topp igår. Så vi mös där tog en liten promenad till min mormor, sen slog vi på en film och bara slappa!

Idag blir det lite pyssel hemma, ska fixa med tackkort så ska hitta något jag gillar på nätet. Bilden är redan klar iaf så är skönt. Promenad blir det då solen skiner och ikväll blir det förhoppningsvid efterlängtad träning, ska köra cykelpass 45 min. Ska bli så skönt kommer vara helt död men men.

Nu lite frukost sen ta tag i dagen, bjuder på en bild som jag gillar massa. Vet inte varför men jag älskar den ser ut som om vi har en liten hemlighet vi två ♥

Kommentera inlägget här: