En bra lördag!

Seg kille på sitt nya favoritställe...
 

Nej nu får min dator blir klar snart! Så jag kan lägga upp lite bättre bilder! :) 
 
Hade en jobbig natt, kunde inte somna så bara vände och vred på mig på. Slutade i max 2-3 h sömn för min del. Fm idag var sjukt seg jag låg och segare i soffan och Elton var inte så mkt bättre han då han somnade sent igår! Blev tidig lunch för Elton sen somnade vi båda två ;) Laddade med ny energi så åkte vi till Lek och bus i väsby och mötte upp Sandra och Ludvig. Det blev nästan 2 timmars lek både barn och mammor var rätt matta efter det:) Killarna hade kul och fick göra sig av med en del energi.
 
Kan dock inte låta bli att irritera mig på vissa barn och föräldrar när man är på sånna här ställen. Finns ju en del som är avsett för barn 1-3 år just för att de små ska kunna leka i sin takt och inte riskera att bli taklade av de stora. Men likt förbannat är det stora barnen där! Då har det sjukt mkt yta att vara på men de ska ändå vara där och enligt min mening förstöra för våra mindre. Vissa föräldrar säger självklart till men långtifrån alla, sen är det en del äldre barn som är där och leker med sin småsyskon som är i "rätt ålder" det tycker jag självklart är ok. Jaja såhär är det ju alltid men ändå :P 
 
Jo vet vad jag mer lyckats med idag!? Om ni inte märkt det så är det sjukt halt ute, jag klarade mig från bilen till lek och bus finfint men när vi skulle gå tillbaka till bilen så tappa fästet och RAMALDE mitt på parkeringen med Elton i famnen! Är häfigt vilka reflexer och instinkter man har ändå på denna korta stund när jag känner att jag kommer ramla hinner man ändå fokusera och placera Elton och lägga tyngdpunkten så att jag ramlar så Elton hamnar på mig. Kan inte låta bli att tycka detta är lite häftigt:P Det gick bra ändå Elton blev jätterädd såklart men gjort sig inte illa, 1 minut senare såg han en bil och då var det bortglömt. Jag däremot kommer nog få ett fint blåmärke på höften som tog smällen :/ Sen en annan rolig grej där sitter jag på rumpan med en gråtande unge som kommer en kille förbi och frågar hur gick det!? Jag säger "nej inte så bra" vad gör han då!? Jo han säger inget mer och GÅR! haha tack för den! 
 
Nej nu börjar det på tv igen:) 
 
Kram på er! 
Kommentera inlägget här: