Det blev en tuff natt för lilleman!

Piffade upp gårdagen med lite färg på Elton iaf :)
Godmorgon!

Vi insåg ganska snabbt att vi inte skulle kunna sova alla 3 i sängen då Elton bredde ut sig på en gång. Emanuel la sig i soffan och jag i sängen med Elton. Men efter 2 h timmas bök med att Elton vaknar var 15:e minut med min huvudvärk fick jag halvt panik så gick ut och tog över soffan så fick Emanuel sova med Elton.

Stackars min lilla kille vad jobbigt för honom! Han är vid bra humör nu men han är inte pigg, min huvudvärk är kvar så vi åker tlll mina föräldrar och är där idag så får jag lite hjälpt men framförallt sällskap!

Se om vi hörs ngt ikväll annars får ni ha en bra dag!
hanna b:

sv: Tack Sandra, vad roligt att du gillade min lilla korta film. ;)

KNORKAN - Presenter & Inredning:

Varmt välkommen till KNORKAN ♥

Kommentera inlägget här: