Nytt smink

Beställde ny mineralfoundation i veckan och idag damp den ner i brevlådan! Blev även en primer och borste. Aldrig vart med om en så mjuk borste! Har tidigare använt mineralfoundation från LilyLolo men har hört bra om detta är över 100 kr billigare så ville testa! Från märket Tikei.
Anna:

Nice! Du måste berätta om dem är bra om nån vecka när du hunnit pröva ordentligt :) hur visste du vilken färg du skulle ha på din foundation?!? Kall vs. Varm hudton osv?! Blev sugen å beställa jag med men känns helt omöjligt att veta vilken färg som passar just mig. :p

Sandra:

Det ska jag! Jag fick prover av en kollega så testade mig fram med dem. När jag köpte LilyLolo fick jag hjälp:) Så har använt en testburk av den jag beställde! Finns en guide på Tikeis hemsida hur man avgör vad man är :) Insåg dock nu att sminket jag har från LilyLolo är varm och den jag köpt neutral haha!

Kommentera inlägget här: