Äntligen träning!

Vi två ♥
 

Gokväll!
 
Precis duschat efter dagens pass här hemma! Så taggad idag och var så skönt att träna! Var ju nästan 1 vecka sen pga dumma huvud/nackvärken! Plankorna gjorde jag idag med, och kan ju säga att plankor har fått en ny innbörd! Satan vad jobbiga det var men såå roliga att göra! Tummen upp för dem:D
 
Legat lite lågt med kameran några dagar så ni får stå ut med lite samma typ av bilder sålänge:P
 
Gårkvällen blev kaos, Elton VÄGRADE sova... Alla knep inget fungerade,tillslut fick jag honom att somna i vår säng. Bar över honom till sin sen efter en stund, sen när jag skulle sova vaknade han och kände att det inte var någon ide att kämpa igen så tog han till mig så sov han i bredvid mig inatt. Detta resulterade i att jag legat helt knas och kroppen värkte när jag vaknade imorse!
 
Idag har vi vart iväg kollat lite vad vi ska köpa till Elton i present, kollade lite på en ny skötväska eftersom vår är lite trasig. Men hittade ingen bra :/ Gick in på Lindex idag för att titta efter en ny keps till Elton eftersom hans gröna är borta. Tror ni att vi har sån tur att den FINNS i en strl och det var hans!? Så glad mamma så nu har en ny grön keps:D Haha! :)
 
När vi kom in i centrumet så var det reklam för en ny hudvårdsalong som öppnat, vilket märke hade de inte om inte Exuviance!? Tar det lite som ett tecken, gick in och pratade lite och de tyckte jag skulle testa en snällare rengöring den här gången... Ska fundera lite men blir nog det igen... :)Rengöringen kostar 300 kr men räcker typ 1 år, ansiktsvattnet för den mildare hade större förpackning så gissar att den räcker 1 år med så blir inte så mkt pengar ändå... :P ( Ja jag försöker övertala mig själv, en av mina specialiter)
 
Eltons presenter är nu beställda iaf för jollyroom och är redan på väg så känns bra och är nöjd :D
 
Nu gör ordning liten för kvällen:)
Kommentera inlägget här: