Torsdag!


Godmorgon på er!

Känner att jag vart lite frånvarande några dagar se om jag blir lite bättre! :)

Gårdagen var det fullt upp, åkte till mammas jobb! Hon är husmor på en internat skola så hon har hand om 25 tjejer. Behöver jag säga att Elton gjorde succé!? Trodde han skulle vara mer blyg men gick jättebra! Tog en stund men sen så! Han fick ett flertal tjejer att krypa runt på golvet för busa med honom :) De tyckte jag kunde lämna honom en helg så kunde de passa honom, men när jag frågade vem som byter blöja och går upp kl 6-7 när han vaknar var det inte lika roligt längre :) Vi stannade och åt där med så var lyx! Kameran glömde jag bort, det var full fart inför studenten imorgon så var ett gäng sprallig tjejer! Elton somnade gott sen på kvällen!

Sen hem och natta och lite tv! Det jag verkligen hatar med sommaren är att ALLA serier slutar! Tv nörd japp!Så himla tråkigt men var iaf något avsnitt av Greys kvar tack!

Idag står en lekdejt med Sandra och Ludvig på schemat! Ska bli kul var så längesen vi sågs nu! Emanuel är borta nästan hela dagen + kväll så är jag och Elton idag! Jag känner mig fortfarande lite hängig så inte tränat något än! Vill så gärna! Hoppas jag kan imorgon!

Nej nu ska jag få i mig lite frukost och sen få Elton att sova en stund! Han har en vägradag idag!:P
Kommentera inlägget här: