Godmorgon!

 
 
Godmorgon på er!
 
Vad så kul att gå upp imorse när man hör ur det regnar och blåser ute! Eller inte... Sånna här dagar vill jag bädda ner mig i soffan eller sängen och slöitta på tv eller film hela dagen. Men nepp de dagarna är förbi ;) Blir en dag inne idag är en sak som är säkert! Fy vad tråkigt detta väder är! 
 
Elton är seg idag, seg och gosig inte mig emot iofs :) 
 
Igår gick dagen rätt fort, mamma och mormor kom hit så jag kunde handla. Var jag och alla pensionärer och ngn enstaka mamma som var ute. LOVE it, är så fascinerad hur vissa är så fantastik sega. Jag är väldigt hm ja otålig i sånna här situationer och en seg pensionär ( oftast) kan reta gallfeber på mig. Så beklagade mig lite när jag kom hem och mormor bara skrattade :) 
 
När mormor och mamma är på besök framförallt tillsammans då händer det saker, mina blommor fick sig en omgång, kylen var rengjord ( detta hade jag iofs börjat med när de kom) det var torkat och lite flyttat i köket. Det lilla städteamet! :) I söndags så passa mamma Elton då dammsög hon haha :D Sen lagade vi lunch tillsammans så var mys!
 
Elton hade en vägra sova dag igår, han sov en timme på fm ( han vaknade ju 5.30) sen 30 min vid 12. Kul va!? Fast gick väl ändå ok men han vägrade sova:/ Han sov bra inatt iaf:) 
 
Nej nu måste jag äta, sjukt hungirg! Träning ska hinnas med dag men får nog bli när E kommer hem.
 
Hörs sen!
Kommentera inlägget här: