Sista natten!

Upptäckarn! :) 
 
Gokväll!
 
Nu är sista natten här som älskling jobbar, 4 månader har han kämpat med dessa nätter. Vet dock inte vem som är gladast jag eller han:) Haha!
 
Vi blev hemma idag då Elton gjorde annorlunda med sovtiderna idag, han sov inget på fm ( jag trodde han somnat men icke) sen efter lunch sov han bara EN timme vilket är på tok för lite så kände att jag inte villa gå iväg då visste att han skulle bli trött mellan 14-15... Men vi fick besök av Carro iaf, hon kämpade sig hit på sina kryckor! Så var trevligt:) På lördag ska vi på middag hos dem ska bli mys!
 
Träningen är klar för dagen har även fyllt på mitt muffinsföråd ( mellanmål) som jag dock glömde då jag pratade med Carro så blev liiiite för hårda men men haha:)
 
Nu blir det en kopp te och "hela sverige bakar" strax:) Nästa vecka börjar lite serier (GREYS) happy! 
 
Ha en fin kväll! Kram 
 
 
Kommentera inlägget här: