Stök och bök...

 
Hej på er!
 
Vilken natt det blev, strax efter jag skrev igår så fick jag hämta Elton så tog jag honom till vår säng. Kollade några avsnitt att Mouk på datorn sen försöka lägga igen. Gick inte, tog tillbaka till min säng och la mig där han stökade och bökade runt i 30-40 min innan han äntligen la sig ner och kom till ro! Klockan vad då 1 Försökte då lyfta över honom då vi båda sover så mkt bättre då, SKULLE JAG INTE GJORT! Tillbaka till sängen och så la jag mig med honom framför och höll fast honom pussade lite på honom och pratade lugnt tog 2 min sen sov han.. Han fick ligga kvar då ;)  1,5-2 h senare vaknade jag av han ramlade ner på golvet! Har han rullat och haft sig och dundrade ner i golvet.. Trösta få att somna om denna gång i säng! Gick bra 1 timme sen vaknade han tillbaka til mig sen så sov vi 1,5 h till sen upp! SÅ ja inte många timmars sömn :P
 
Elton är bortsett från hosta och snorig pigg och sig själv men ja lika bra att vara hemma! Ingen feber eller så.. Liiiite gnälligare än vanligt dock.. ;) 
 
Haha TRÖTT! Vi har sovit nu på morgonen med tack och lov!
 
Så ja ingen förskola idag då, jag dricker kaffe nu och E sover. Vi måste handla lite sen ska jag träna. De vi har på agendan annars en lugn dag! :)
 
 
 
Kommentera inlägget här: