Grymt pass igår, mindre rolig kväll... eller ja ;)

 
Godmorgon!
 
Igår orkade jag köra alla sets i hantelpress med 10 kgs hantlar! Sååå nöjd! Blev ett bra pass igår! Under de sista cirklarna vaknade dock ngn och var jätteledsen... Så Greys i lugn och ro!? Nja ni ser ju på bilderna... Han höll på att bädda gosa ner sig flytta om kuddar rulla runt ALLT i mitt knä... Japp skitunge! Han vet verkligen när det är onsdag!
 
Nu går mina killar till förskolan och ja ska äta frukost sen blir det träning, inte bestämt om de blir ben ( fort träningsvärk) eller rygg/biceps. Tänkte bjuda på en bild igår efter träningen men då var magen såå svullen så skippade det! Imorgon ska jag fota hursom får se om jag lägger upp!
 
Nu har det blivit lite mobilbilder igen, hehe men har faktist nååågra på lager nu så snart så! Men nu är våren snart här och då fotar jag mer!:D
 
Kram på er!
Kommentera inlägget här: