Klarat mig tills nu...

Jag och mitt hjärta på nyår!
 
Hej!
 
Hade en dryg huvudvärk igår som inte ville ge med sig, imorse när jag vaknade efter jobbig natt var den kvar. Med halsont och hosta och nysningar som river upp min stackars hals! Så japp klarade mig ändå tills nu! Så nu blir det vila och hoppas de går över fort, brukar sällan vara sjuk länge. Febern är än sålänge frånvarande och hoppas att det fortsätter så! Elton är fortfarande snorig och seg så ja vi slappar här hemma! Jag och liten, vila så mkt jag kan nu så jag blir frisk fort och kan träna igen!
 
Haha en liten rolig grej idag, när Elton sov middag låg jag inne i sovrummet och kolla serier och bara tog det lugnt. Helt plötsligt får muspekarn spel och klickar hejvilt överallt! Fatta noll och klicka på igen och hade mig men fortsatte. Gick då ut i vardagsrummet och då låg simba i soffan och tvättade sig bredvid hade han datormusen som inte var avstängd ( vi har trådlös) så de var han som var boven haha:) 
 
Nej nu ska jag försöka äta ngt! Blir attackerad av Elton nu med så nu är vi klara:) 
 
Kram
Kommentera inlägget här: