Lättnad

 
 
Godmorgon UNDERBARA TISDAG!
 
Kan inte förklara vilken LÄTTNAD jag känner just nu! Allt känns så otroligt bra nu  och det känns på första gången på länge kul att titta framåt!
 
Ringde arbetsförmedligen nu på morgonen och berättade att jag fått jobb! Bara det vilken känsla!!! Är inte arbetslös längre:D :D
 
Ska snart gå och lämna Elton till förskolan och prata med dem ang jobbet etc blir ju mer tid för Elton nu men vi vet inte hur det ser ut förän vi kommer hem igen.
 
Efter jag lämnat Elton ska jag äta frukost i lugn och ro och titta på nya avsnittet av Teen wolf! Sen har jag en rätt lång to do lista att ta tag i! Saker att fixa men känns bara skoj! Imorgon åker vi äntligen! 
 
Packa sista, städa här hemma, göra plats till kusinen i garderoben och i badrummet etc. 
 
Nej nu ska jag göra Elton klar!
 
 
 
Kommentera inlägget här: