Kvällsmys

( bild från instagram)
 
Precis gosat med denna fina pojke! Läst sagan och sagt godnatt! fina unge! 
 
Pappa E är på föräldrarmöte eftersom jag jobbar kväll tis och torsdag fick han gå då jag ville vara hemma med Elton! Dock fel vecka på månaden så huvudvärk deluxe blandannat... Så legat däckad sen jag kom hem, E tog med Elton till Sats efter dagis så tränade han och Elton var på Mini så fick jag vila lite. Inte kännt mig så rolig men fick jag energi för honom nu på kvällen istället!
 
Blev tyvärr ingen träning idag heller men men. 
 
Ikväll är det Greys! Yay! Ska dricka lite kaffe nu sent jag vet men sista utvägen med huvudet nu :) Jobb heldag imorgon och TRÄNING! Köpte så sjuuuukt snygga träningsbyxor på jobbet igår! Måste ju invigas! :P 
 
Sen ledig helg snart underbart! 
 
Kram på er!
 
Kommentera inlägget här: