Onsdag!

 
Hej vänner!
 
Oj vad segt det är nu! Vet inte vad det är är väldigt trött och seg motivationen för träning lika med noll! Men imorgon biter jag i det sura äpplet bäste botet är ju att göra det! 
 
Bra dag på jobbet iaf, avlsutade med en liten plutt som somnade på min axel så fick mysa med henne i över 20 min! Sååå gosigt! Love my job! :) 
 
Skulle som sagt ha tränat men ja, haha! Hämtade Elton vid 15 sen åkte vi till min farmor och farfar för fika! Elton fick ett utbrott när vi skulle gå ur bilen! Han var TOKIG fick bära honom hela vägen han fortsatte när vi kom upp klängde vid mig ville inget alls. Efter 5 min tinade han och då ville han ha kaka och saft omgående! Så bleb en trevlig stund sen åkte vi hem för att invänta pappan!
 
E skulle dock iväg en sväng till då somnade jag på soffan vaknade av att NGN målade mig i ansiktet... Med min mascara.. Haha asså ungen! Helt död mamma, orkade inte ens bli arg Elton hade ju målat mamma såå fin!
 
Och nu är det kvällsfixet här hemma! Imorgon väntas en heldag på jobbet snaart helg iaf ska bli skönt!
 
kram på er!
 
Kommentera inlägget här: