Torsdag!

 
Gokväll!
 
En trött och frusen mamma har bäddat ner sig i soffan! Nyser massa nu och är snuvig men stannar där känns nästan som om jag reagerar mot ngt!? Men ändå jag är allergisk mot är pollen och liiite tidigt än.. Se om det lägger sig eller bryter ut i ngt:P
 
Öppningspass på jobbet var TUNGT att gå upp imorse dagen har gått fort ändå så är skönt! Kände mig inte så trött när jag kom hem plockade och fixa hemma sen hämta Elton sen hem för lek! Idag blev det tågbanan! Eltons bilar börjar gå sönder ( billiga jag köpte på kos) så har lovat att vi ska åka och köpa nya efter dagis imorgon :) Ngn blev glad! 
 
Mamma och pappa kom förbi en sväng på lite kaffe så var trevligt! 
 
Sen kom vår pappa hem då gick och la mig en stund för så extremt trött i ryggen efter att ha stått hela dagen och då kom tröttheten med besked kan jag ju säga:P Så legat i sängen och slöat en stund:)
 
Fredag imorgon och kort dag sen är det helg dock jobb hela helgen men känns helt ok! Tänkte träna i helgen efter jobbet med:) 
 
HIhi annars så händer lite saker! Galet spännande men berättar sen när allt är klart etc.. Men känns så bra!
:P :) 
 
Nu ska jag hitta ngt att kolla på ikväll med mitt stora hjärta! Imorgon jobbar han kväll så känns väl sådär ska kanske bjuda över syrran? 
 
Trevlig kväll!
 
Kommentera inlägget här: