Torsdag!

Kvällsmys i soffan med mitt hjärta!
 
Hej vänner! 
 
VILKEN DAG! 
 
Jobb tidigt idag halva dagen jobbade jag med sån grymt jobbig ryggvärk så kunde knappt stå men efter en alvedon släppte det lite iaf så skönt.
 
Efter jobbet drog jag hem och däckade, tanken var att Emanuel skulle hämta Elton sen hem så skulle en mäklare komma hit prata om lägenheten och framtid flytt etc.. E ringer mig bilen har fått punka, får kuta ner och hämta Elton sen fort hem för att hinna innan mäklaren kommer! 
 
Sen visade det sig att min tankspridda sambo GLÖMT att hon bokat om mötet haha! Vi kom av oss helt! Bilen är iaf hemma nu får köpa ett nytt däck så det är helt trasigt. 
 
Emanuel nattar Elton nu allt blev lite sent idag:P
 
Imorgon är jag och Elton lediga! SÅ skönt! De ville att jag skulle jobba men eftersom E jobbar rätt tidigt så gick det inte men är tacksam för det behöver en ledig dag med mitt hjärta! Så vi ska vara hemma och mysa, hjälpa syrran att baka då hon fyller år i helgen. Ska bli skönt att inte stressa iväg till ngt!
 
Nu lite mys med älskligen innan läggdags! 
 
Kram på er
 
Kommentera inlägget här: