Planering, kost och träning…

 
 
Gokväll!
SItter och planerar kommande vecka, som det är nu så håller det inte! Visst är ledig men måste få lite struktur i mina dagar nu! Allt för att komma igång med träningen på bästa sätt, komma igång med kosttänket så idag åkte kalendern fram som har legat sen innan sommaren...
 
Gymdagar är inbokade,pw är inbokade sen skrivit ner alla bvc besök, babymassage ( var en igår som jag totalt förträngt som sagt måste komma igång och planera mer) 
 
Vissa kanske kan tycka är det är tidigt med att tänka på träning och kost gör det inte enbart för att jag har 13 kg (!!!!!!) att tappa! Fick ställa mig på vågen igår hos BM var INTE roligt har inte hänt mkt med min vikt alls på ett bra tag. Även fastän jag blivit duktigare men maten börjat röra mig etc.. Känns mindre kul att veta att man har lååångt kvar! Nu är lille W inte ens 3 månader men är så otålig... Sen har det visat sig att mina prover inte sett så bra ut, dosen av levaxin är nu justerad.. Sen verkar det inte som om min kropp VILL släppa från sig, känns lite som om de behåller lite extra för amningen... De där med att rasa i vikt med amning HAHA skitkul.. :) Ngn som känner igen sig att kilorna biter sig kvar när man ammar? 
 
En annan anledning är att jag vet att jag mår såå mycket bättre när jag äter bra, måste bryta min onda cirkel med maten. Jag kan vara sjukt duktig med att säga nej till allt sött och gott som jag är en riktig sucker för! Men måste komma en bit innan jag är där så nu ska jag ta den kampen jag VET att jag kan säga nej till allt har gjort innan så snälla bjud inte mig på onyttigt :) Kanske ska för min egen skull skriva en sammanfattning på söndagar hur veckan gått... 
 
Nu blev det ett långt inlägg kanske inte det roligaste att läsa men desto viktigare för mig! 
 
Så pepp pepp Sandra du KAN du har gjort det förr! 
 
Jag strävar efter att när jag väl äter ngt dåligt ( typ max,donken etc) mår SKIT efter så som vi gjorde förrut när vi blev typ bakis... 
 
Så here we go, planering med kost träning och uppföljning allt för att JAG ska må bättre bli piggare ( och ja inte sticka under stolen tappa min 13 kg.. ) 
 
 


Kommentera inlägget här: