När det är för bra för att vara sant...

 
... SÅ ÄR DET ALLTID DET! :)
 
Vi kollade film igår vid 23 skulle vi sova då vaknade såklart W, gav han en flaska han somnade om gott la han i sängen han fortsatte sova ( det är inte alltid han gör det) 
 
Bäddar ner mig själv slappnar av och tänker åh så skönt och bra det gick HA!
 
Då kommer ett härligt brak från spjälsängen, och ett till och ett till.. SUCK! Bara att ta upp ungen igen Emanuel går ner och byter då kommer även en till laddning.. Kommer upp igen då hör jag han svära då kräks W. Ner igen duscha av honom sen när han är på väg upp hör jag hur han snubblar på gåstolen varav jag då börjar asgarva! Åt hela situationen så där låg vi två trötta föräldrar och en väldigt pigg liten W efter en totalt urladdning mat och dusch på det! 30 min höll han låda sen somnade han mellan oss...
 
Föräldrarliv när det är som bäst eller!? :)
 
Kommentera inlägget här: