Närhet

 
Det är inte bara mini som har behov att få vara nära idag var det mamman! Vi startade på gymmet hann nästan träna hela passet innan jag var tvungen att avbryta för ngn vill till sin mamma! 
 
Sen hem äta lite sen bäddade jag ner oss båda två,ena stunden låg han och babblade sen så bara sov han! Kort därefter somnade även jag och så låg vi i två timmar och sov! Galet mysigt!
 
En bra dag helt klart sen var vi pigga och glada åt lite sen kom Elton och pappa hem!
 
Hoppas på  en mini som sover ikväll så jag och älskling kan få krypa upp i soffan tillsammans och titta på en film! Den närheten behöver jag med! :)
 
Trevlig fredagskväll på er!
Åsa Rindstål:

Låter som en alldeles lagom lugn fredag :)
Trevlig helg!

Svar: Verkligen! :) så mysigt att bara göra så ibland! Detsamma!
Sandra

Kommentera inlägget här: