Frustration!

 
Hej på er!
 
Denna vecka blev ju som sagt inte riktigt som jag tänkt, igår visade tempen 38 på Elton så han fick vara hemma idag och ja resten av den korta veckan med. MEN han är liiite för pigg för att bara vara inne och nöjd med en film. Lägg till en väldigt förkyld Wilmer som är super lättväckt och HELST vill att mamma ska sova bredvid! ( utom när pappan lägger han då går det tydligen så bra så)
 
Ja sen inte tränat sen förra veckan, klättrar redan på väggarna pga jag själv vart dålig! GAH kändes som om jag skulle spricka! Men mamma kom som en räddare, hon tog med sig Elton till sig sen tvingade Emanuel iväg mig till gymmet en snabbis innan han skulle iväg och jobba kväll. OCH vips en gladare mamma som fått lite utlopp för frustrationen! Var så otroligt skönt att träna idag vi behövde de nog allihopa ;) 
 
Nu väntar jag på att Wilmer ska vakna så han ska få mellanmål, är rätt seg men lägger jag mig nu vaknar han såklart! Elton kommer nog efter middagen tror jag det ryktades att han skulle få äta pannkakor!
 
Sen hoppas vi på en bättre natt nu, denna var hemsk! Sov med Elton i hans säng i 2-3 timmar innan jag vaknade så in till vår där hade vi en bökWilmer som inte alls vill sova för han är så täppt! 
 
Ja nej en kopp kaffe kanske!?
Kommentera inlägget här: