Ny foundation

 
Förra veckan fick jag en ny foundation plus primer, efter en lång mailkonversation med en på Skincity kom vi fram till min färg! Blev Clarins True Radiance och är så jäkla nöjd! Blir så sjukt fin på ser osminkad ut vilket jag älskar och sitter bra gör den med:)
 
Prickade in deras helgkampanj som var att om man handlade över 950 kr fick man en "liten" goodiebag! La till min dagcreme som börjar ta slut iaf så kom jag över beloppet och fick denna härliga påse med produkter! Redan hittat en ny favorit, läppglansen från Clarins. 
 
Haha ser ni ett mönster!? Tror jag hittat en nytt favorit märke när de kommer till smink, Clarin:P Min concealer är även den från Clarin! 
 
Idag testade jag masken från Peter Thomas Roth, den var underbar de blir nog nästa köp en mask av det märket måste bara välja vilken.. Står mellan lermasken och en antiage som man kan över natten, men finns även en rosmask jag har testat och gillar. Någon som testat från det märket? Vad tycker ni?
 
Dagens i lands problem CHECK!
Kommentera inlägget här: