SOLEN! HOHO!

Hej vänner!
 
Ja ni det här med att börja jobba heltid och få tid att blogga haha! Ja ni får stå ut med det lite helt enkelt vill inte sluta heller men hinner inte riktigt eller jag äljer att  inte lägga tiden hemma på det utan på barnen istället..
 
Jag trivs toppen på jobbet underbara kollegor som välkomnat mig med öppna armar på alla avdelningar! Börjar känna mig lite varm i kläderna nu och kan göra lite mer för varje dag så känns skönt. Så kommer känns rätt tryggt i höst sen när allt drar igång ordentligt!
 
Annars är det bra med oss här hemma, pojkarna busar och mår bra. Njuter av vädret när det är sol och varmt ute ( inte idag dock) Men nu räknar vi ner lite till ledighet och semster och tid med varandra! Snart så:)
 
Idag sja vi ha grillkväll med några fina vänner! Bra dag va till det? Ösregn haha! Men blir nog trevligt iaf tvekar jag inte!
 
Nej nu ska jag dricka lite kaffe och mota bort min huvudvärk som detta väder gett mig!
 
Ha en fin lördag alla vänner!
Kommentera inlägget här: