Sjukstuga



Hej från sjukstugen!
 
Jag är fortfarande inte bra men på bättringsvägen så en till dag hemma sen jobb för min del, idag fick jag dock sällskap av Elton som har 39 i feber.. Kan ju säga att jag var "glad" att de va Elton ocn inte Wilmer missförstå mig rätt men att ha en sjuk Elton hemma är lite enklare än en sjuk Wilmer när man själv inte är helt hundra..
 
Helgen har jag spenderat i soffan ork lika med noll! Igår på fm fick jag sällskap av Wilmer han la sig så gulligt bredvid mig gosade ner sig höll i handen och somnade! DET ÄR INTE ofta han gör det, men så mysigt det var!
 
så vart rätt så sega dagar här, trodde jag skulle orka jobba idag men lite feber igår och efter jag duschat och kände mig svimfärdig fick jag snällt inse att det inte riktigt skulle gå.. 
 
Håller ni er friska?
Kommentera inlägget här: