Nyfriserad, nackspärr och en toppen onsdagskväll!



Hej på er!
 
Precis landat i soffan efter en dag med jobb, imorse när jag skulle klä på mig gjorde jag någon rörelse så jag åkte på någon form av nackspärr! KUL! Så har gått runt så fin och stelt hela dagen haha .. Går ju inte att ta miste om att man har det direkt.:P
 
Igår var jag i Uppsala, en frisörbesök hos Malin på Redhed. Ljusat upp en hel del samt klippt det! Så nöjd, tog ingen bild direkt efter så ja ni får se denna haha! Sen blev det middag och bio med Jeanette! Vi såg Alice i Spegellandet gillar verkligen den typen av filmer. Den va riktigt bra så en helt toppen kväll med andra ord!
 
Nu ska snart vår äldsta sova, jag måste försöka äta något denna värk gör att jag tappar aptiten heelt! Sen får nog min kära sambo ta hand om min nacke lite :)
 
 
Kommentera inlägget här: