Nu börjas det igen, satans pollen!


Eltons nya grej, ställa sig såhär sen "kommer" han inte ner igen och blir ledsen...
Lunchmys i solen!

Godmorgon!

Vi hade en fin gårdag ute i solen hos mina föräldrar, efter gymmet drog jag dit. Elton utforskade på altanen och vi drack kaffe! Sen blev det lunch ute i solen för lilleman! När Elton sov hjälpte jag mamma med att skyffla jord för plantering sen täckte vi av poolen. Så fick extra träning igår, när vi sen kom hem toksomnade jag på soffan. Helt utslagen av pollen, detta är verkligen nackdelen med våren! Kliar och nyser och fy! Ändå har jag lindrig allergi men vill inte sitta inne när det är fint väder!

Valborg idag, både jag och Emanuel glömde att det var idag så vi måste till bolaget och kriga med alla andra :) på dagen blir det lugnt antingen är vi hemma eller så åker vi till Sigtuna och hänger med lite vänner. Sen vid middag lämnar vi Elton hos mina föräldrar och sluter upp med gänget igen för grillning.

Nu måste jag vila lite igen haha! HATA pollen!
Kristin-mamma till Milo:

Så mysigt med mat i solskenet! Känner igen det där med att ställa sig upp och inte våga sätta sig igen ;) haha! Söta de är ungarna! Hoppas er kväll var trevlig igår! Kram på dig!

Kommentera inlägget här: