Toy from hell ;)

 
Gokväll!
 
La upp en bild på denna leksak på instagram och fick genast respons var många som fick bonden i julklapp! Haha! 
 
Vart en seg dag tagit de lugnt då min nackspärr vart rätt jobbig idag. Hoppas på att den släpper lite tills imorgon!
 
Annars har det inte hänt så mkt, jag har tagit tag i min träning ( igen )! Jag har nu bokat upp mig på 12 veckors träning med Olga igen! December måndag har vart kaos inte med träningen men maten... Usch och fy! Har inte haft motivationen att ta tag i detta och valt att låta de vara så blir det nya tag efter årskiftet. Lägligt med detta beslut så gick Olga ut med att hon skulle köra 12v program igen. Kunde inte komma mer lägligt! Så ska styra tillbaka maten själv litegrann sen så startar detta 15 jan och då är det träning 6 dagar i veckan! Nu jävlar Beach 2013! :) Känner mig taggad! Behöver inte direkt gå ner i vikt men vill forma om lite och bli starkare! Ska bli kul! 
 
Nej nu börjar det igen, vi kollar sista avsnittet på miniserien på 3an! 
 
Kram! 
Kommentera inlägget här: