Tisdag

Finaste
 
Gokväll!
 
Sitter och surplar kaffe och väntar på maten, fel ordning kanske men fick sån huvudvärk så sista utväg nu att kaffet hjälper lite. Vill ju träna idag! Om det släpper hinner ja ikväll :) 
 
Har blivit mycket lek med lilleman idag, sitta inne på hans rum så räcker han mig på duplobitar som han tycker jag ska sätta ihop som han sen kan ta sönder. Mycket roligt! Sen sov han 2,5 h mitt på dagen så vi är i fas idag! Känns skönt! 
 
Sitter och kolla lite på vinterskor till Elton är väl det som vi har kvar, se vad det blir just nu lutar det nog åt ett par från Pax men vi får se:) 
 
Vi har börjat kolla på bil med, ska ju köpa en ny, en kombi. E ringde på en idag som han ska kolla på imorgon så får vi se. Vår bil ska lämnas in för service etc nu i november sen är den redo att säljas:) Blir spännande blir vår första bil vi köper tillsammans! Inte för att jag bryr mig så mycket vad det blir men men :D 
 
Nej ska få i mig kaffet nu och slappna av lite...
 
 
 
Kommentera inlägget här: