När kroppen SKRIKER efter FEL mat...

Har mer eller mindre legat däckad efter behandligen av E, Blir ju bättre men blev en reaktion som heter duga idag.
 
När jag blir såhär dålig, och har sån smärtpåverkan har tappar jag eg all lust för mat, eller nje alla lust för BRA mat och min kropp och mitt huvud skriker efter typ donken,pizza ja you name it! VARFÖR!? Varför gör den så? Varför skrika efter ngt som inte är bra? Sån jäkla tur att jag har min sambo dessa tillfällen för när jag mår såhär har jag inget stop. Och han står snällt vid min sida och säger NEJ du vill eg inte ha detta. Och JA han har ju rätt i längden men just nu känns det så fel! Är ju tacksam för att han är så ngnstans men samtidigt irriterad att han inte ger med sig! Kan inte köra bil när jag mår såhär, eller jag vågar helt enkelt inte..
 
Dock så när det är riktigt illa, när jag inte får i mig ngt alls utan att jag får kvälvningar. Det händer när jag har ont, DÅ åker min sambo och handlar just detta. Varför !? Jo för jag måste FÅ i mig ngt, om det så nu är "skitmat" så är det BÄTTRE än inget alls. Detta händer inte ofta, men det händer. För på ngt konstigt sätt får jag då i mig detta  fast det tar emot de med men mår inte lika illa av det... Om det sitter i huvudet? Gör det säkert ;) 
 
Skulle kunna göra vad som för en lillamenyn med pommes,ostdip och cola sen gärna en chokladkaka ( geisha) med. Är verkligen tur att vi aldrig köper hem sånt längre, att vi inte har godis etc hemma... Då hade det inte funnits stop på mig.. 
 
Känner mig lite bättre annars hade jag inte kommit ur sängen, E är och tar emot en sen patient sen blir det sen middag. Lax står på menyn idag, om jag är sugen på det? Nepp inte ett skit! Om jag kommer äta? Ja jag kommer tvinga i mig maten då det är PRECIS vad min kropp behöver bra mat...För gillar ju verkligen inte vad skräpmaten gör med kroppen märker sååån skillnad!
 
Fasen inte lätt alla ggr när både huvud och kropp motarberar än ;) 
Kommentera inlägget här: