Valborg



 
Hej på er!
 
En helt klart bättre dag! Budgivningen på lägenheten har dragit igång och är i princip klar, så bara papper som ska skrivas innan vi kan fira:) 
 
Jobbet var bra idag, lagom med barn :) Direkt efter jobbet drog jag iväg en snabbis och handlade lite smått så som nagellack, hårborste etc mkt skoj hehe :) 
 
Sen blev det ett ja lite annorlunda Valborgsfirande än vad man kanske är van vid. Vi mötte upp Jessica och Sandra med barn på Lek och Bus i väsby så barnen fick leka av sig! Lite folk så var grymt skönt! Jag satt på sidan med lilla Ebba 5 månader och kollade på :) 
 
Emanuel lägger Elton nu jag har precis målat naglarna med mitt nya lack från Essie love it! Blir nog lite tvtittande sen sängen.
 
Imorgon åker vi in till stan för att mysa med Sussi och Nicklas :) Ska bli trevligt Elton är supertaggad han ska ju få åka tåååg! Hehe! 
 
Nej nu ska jag rota fram värmekudden, allt är på lite knasiga platser efter visning och allt ;) 
 
Trevlig valborg på er!
Kommentera inlägget här: