Babyshower!

 
Bilder från babyshowern!
 
Åh så glad och överraskad jag blev! Tog inte med bilderna när jag kommer in och ser alla för den är hemsk haha!  De var så bra ordnat med mat så det räckte för mååånga bakat och fixat syrran hade gjort små söta cupcakes :)
 
Lillebror och jag fick en fin blöjtårta som inte riktigt kom med på bild den lär få stå inpackad ett tag iaf! Sen gjorde alla tjejer "egna" kläder! De hade köpt ngt per person som de sen använde textilfärg på när vi satt där! Så fint! Så himla rolig grej kommer alltid att sparas!
 
Skulle även gissa utifrån bebisbilder på allla vem som var vem jag prickade typ syrran haha jag var sääämst! Sen mättes magen det var väldigt intressant alla fick klippa ett snöre där de trodde omkretsen var på, inklusive jag! Haha jag hade näst längst band syrran hade nog det värsta men Josephine prickade rätt på cm! Så det bandes sparas. Mätte hela 103 cm runt om...:P 
 
Tack alla ni för en toppendag! Lycklig som hann med en babyshower denna gång då förra födde jag barn på samma dag ;) De hade vart lite nervösa tjejerna hihi! 
 
Kommentera inlägget här: