Tuffa dagar!

Jag och lillebror i Sigtuna :) 
 
Gokväll på er!
 
Sitter och försöker ladda upp bilder men mina föräldrars uppkoppling vill inte riktigt idag får se om jag lyckas!
 
Vart några riktigt tuffa dagar med rätt kraftiga förvärkar som gjort mig i princip sängliggandes, min kära sambo får dra ett jättelass med Elton och allt annat som ska fixas samt jobba! Känns så taskigt mot honom just nu, hoppas det ger med sig lite så jag kan tillföra ngt iaf som det känns nu är det inte mkt jag bidrar med!
 
Längtar såå mkt tills man får tillbaka kroppen och liiite ork sen att den kommer tryta av ev amning och vakna nätter känns som en skitsak just nu iaf! 
 
Elton är en riktig goklimp iaf han ser att mamma har det tufft så han hämtar kläder kommer och ska hålla mig i handen och kommer med en massa kramar och säger " ingen fara mamma jag är här"! Trots att det är mkt jobb att vara hemma med han nu så gör han verkligen ens dagar! Imorse satt han och "pratade" i telefon, Emanuel sa ngt varav Elton svara " pappa jag har inte tid just nu jag pratar i telefon" sen återgår han till samtalet och säger" Hej vad har du gjort idag.." Sötunge!
 
Sista dagen på juni är snart förbi och juli kommer, hoppas vädret gör juli sällskap! På söndag ska vi ha lite kalas för vår 3 åring iaf har fått ihop några som kan komma trots semester :) Alla paket är klara bara handla inför söndag och ev baka lite får se vad man orkar:) 
 
Nej nu ska jag försöka ladda ngt avsnitt tveksamt att jag lyckas men men. 
 
 
 
Kommentera inlägget här: