" Mamma jag har sovit klart nu, dags att äta gröt" Så rycktes täcket av… Godmorgon då :)

 
Hej på er!
 
Så var det måndag igen, älskling jobbade tidigt så var jag som blev väckt av Elton imorse med de fina orden! 
 
Jobbet var som vanligt fick lite adminjobb gjort idag med så var skönt! 
 
Snart är mars över och liite närmare sommaren och bebis! :) Små små steg men snart så.
 
Hann ta en turbonap innan jag skulle hämta Elton och det hjälpte mkt fakstit! Dock blev det mkt soffa när jag kom hem med Elton iaf då jag haft en del sammandragningar idag... Men men som ni ser på bilden fick jag sällskap där med ;) 
 
Försöker förklara för Elton att lillebror rör sig i magen och om man håller handen kan man känna men nej inget reslutat än ska bli kul att se när han känner ngt första gången! Han sa hej hej till lillebror idag iaf :) 
 
Snart kvällsfix Emanuel ska träna lite ikväll och jag tar det lugnt hemma, ikväll är det premiär av BiggestLoser det måste man ju se! 
 
Hoppas ni haft en bra måndag! 
 
Kram!
 
 
 
Kommentera inlägget här: