Hej solen! Mellispremiär i solen!



Vilket väder det vart!
 
Tyvärr har vi inte hunnit njuta så mycket av den i helgen men men.
 
Vart en blandad helg, igår så tog jag nytt personbäst i marklyft! 92,5 kg lyckades jag få upp så galet nöjd! Även knäböjen ökade med 9 kg så bra start på helgen! Sen åkte jag och Amanda till Mall of scandinavia för att shoppa blev inte så mkt shoppat dock men trevligt hade vi! Och efter att vart där två gånger så känner jag nja lite överreklamerat måste jag säga!
 
Men va en mysig dag med Amanada iaf! 
 
Docj så har jag mått illa , och inte mått helt hundra sen typ torsdags magen strular massa så fick hoppa träningen idag skulle maxa bänkpress men får skjuta på det lite! 
 
Mår väl ok nu men inte helt hundra så hoppas jag blir bättre jobb imorgon så ja.. 
 
Idag så var Elton på bio med sin mormor och moster, de såg Zootropolis och det var lyckat! Hade vart liiite läskigt stundvis så då ville han sitta i mormors famn men annars gillade han filmen! Var kul för honom att få komma iväg bara han! Det var väldigt noga att det bara VAR HAN som skulle åka med moster och mormor, inte mamma och pappa och absolut inte Wilmer:P Egentid är viktigt även för de små:) 
 
Vi andra tre var hemma sen åkte vi och fika en sväng hos några vänner :) 
 
Så med magstul och illamående så har det ändå vart en ok helg :) 
 
Hur har helg vart?
 
 
Kommentera inlägget här: