Fullt upp!



 
Vårjackan är nu invigd! Tack snälla moster vad fin han är i den! 
 
Fullt upp idag började med hela familjen till Sats jag jobba pappan tränade:) Var en lugn dag på jobbet som väntat vädret gör ju sitt!
 
Sen på vägen hem gick jag förbi apoteket och köpte det enda jag får använda vid allergi för att lindra ngt iaf så hoppas de hjälper mot det värsta! 
 
Blev en spontanfika hos vår vän Samuel och hans son som vi inte träffat på länge väl där passade E på att tvätta bilen iaf utvändigt! Bara insidan kvar nu... Blev full fart på killarna även fast Liam är nästan 2,5 år äldre! Elton lyckades ramla i en lerpöl mindre kul kanske men men:) 
 
Sen blev det däckbyte hos mina föräldrar! Där hann även Elton cykla med så lyckan var total! Nu vankas det snart mat här hemma sen en lugn kväll. Vi har en film att se så hoppas jag orkar hålla mig vaken :P Inte sovit ngt idag men känner mig ändå OK än sålänge.
 
Längtar mer och mer nu tills vi får flytta!!! Kan de hitta ngt snart!?
 
 
Kommentera inlägget här: