Måndag, ny vecka nya tag!

Gokväll där ute!
 
Jani inte mycket inlägg för tillfället tiden har inte riktigt räckt till för mig!
 
Helgen var det fullt upp med en sambo som jobbade och en rygg som inte riktigt ville sammarbeta med mig. Har förmodligen överansträngt den på något sätt när jag tränat så haft ont sen i fredags! Så ingen träning som planerat nu på några dagar vilket känns skit men men. Helgen gick ändå ok så känns bra!
 
Ibland har man tur att man bor med en kiropraktor:D haha bortskämd javisst! 
 
Så var en tuff dag på jobbet men det gick helt ok, så hoppas på att ryggen blir bättre snart för orkar inte så många dagar med jobb och denna värk. Ni med konstant ryggont ( typ min pappa) hur ORKAR NI!? 
Men är väl som med all smärta, smärta man är "van vid" ( hemskt det låter) lär man sig att hantera på ett helt annat sätt sen när en ny typ av smärta tillkommer då blir man helt golvad. Eller hur funkar ni?
 
Nej tråkigt ämne nu haha! 
 
Snart mars och med mars kommer VÅREN eller hur!? Längtar tills ljusa dagar, och fota ute! Våren är helt klart bäst att fota ute på det ljuset är svårslaget tycker jag .. LÄNGTAR ! Att fota inne men blixt är lixom inte samma sak.. på tal om foto någon gång måste jag gå någon kurs eller liknande...:) 
 
Nej nu lite tv innan sängen öppnar på jobbet imorgon.
 
Bjuder på en bild på min blivande 5 åring! Som är inne i en period där jag får fota honom, dock blir det väldigt mkt spex på bilderna haha! 
 
Älskade älskade Elton!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: