Skulle behöva några extra timmar tack!

 
Just nu är det mycket och jag får inte riktigt tiden och orken att räcka till..
 
Sen att magen har strulat i en vecka har ju inte hjälpt diret, ingen träning mindre ork.. Magen påverkar ju en hel del men nu verkar den bli bättre så håller tummarna!
 
Lång helg med sambo som jobbar men har gått bra så är skönt. dock har jag lite jag skulle behöva få gjort. Men så fort barnen sover så går luften ur mig när ja är själv. Sen är man alltid lite på helspänn och väntar på att Wilmer ska vakna!
 
Skulle verkligen behöva sitta och fixa med CV och personliga brevet och få iväg jobbansökingar men huvudet är inte med mig och har försökt men blir bara pannkaka så får lägga åt sidan ikväll och ta hand om det en annan dag när jag inte är själv med barnen. 
 
Så några fler timmar vore inte helt fel ibland, även om vissa dagar känns oändligt långa.. Lustigt det där.
 
Ja dessa små barn tar så otroligt mycket energi men samtidigt ger de tillbaka så otroligt mycket mer! Älskade älskade barn..
 
Nej nu ska jag ta mig till sängen klockan börjat bli mycket och tickar mot 23 = dags för Wilmer att komma in till oss...
 
Stor kram på er!
Kommentera inlägget här: