Skål!

 
Ja det har ju vart en del som hänt som ja inte nämnt här en!
 
Men nu är det iaf klart! 1 juni börjar jag på ett nytt jobb! Ska börja jobba på en konferens i Sigtuna och det känns så himla roligt! Tanken var att jag skulle börja efter semestern men så rinde de i slutet av förra veckan och frågade om jag inte kunde komma tidigare så efter kollat med min nuvarande chef så fick jag ok på att kunna sluta sista maj!
 
Så ja snabba vändningar kan man lugnt säga men det känns riktigt roligt! Jag känner mig redan så otroligt välkommen och efterlängtad på nya stället så ser fram emot det massor! Så kommer jobba i Juni där sen ledigt några veckor i jul sen lite jobb med såklart! 
 
De blev min första fråga hur de blir med min semester men där fick jag välja precis som jag ville så kändes bra! 
 
Och i samma veva som jag skrev på för jobbet så lossnade de flera jobbgrejer med såklart! Allt på en gång men känner verkligen att jag valde rätt!
 
Så vi skålar och välkomnar ett nytt kapitel! :)
Kommentera inlägget här: