Trött kille



Han gav upp 40 min innan läggdags! Somnade sittandes halvt på mig lilla plutt! 
Caroline:

Hej! Hittade hit när jag googlade på Pixiböcker, såg att du har "Fabians duttar" bland annat. Min syster fyller 30 och jag skulle så gärna vilja ge henne några böcker från vår barndom. Du vill inte sälja några Pixiböcker? Hälsningar, Caroline

Svar: Hej, Ja vi har en del sparat som är just till våra barn så vi vill behålla dem :) / Sandra
Sandra

Caroline:

Hej,
Jag förstår. Du har inte möjlighet att fotografera sidorna (lite snabbt med mobilen bara) ur "Fabians duttar" och maila mig? Vore så tacksam och kan betala för besväret om du vill det. Undrar även om du har boken "Ett dockskåp till Stina"?

Caroline

Svar: Det kan jag absolut göra ska försöka hinna i helgen :) Måste leta reda på böckerna med.. Andra boken är jag osäker på men jag ska titta :)
Ibland är man tacksam att man har en mamma som sparar på det mesta :)
Sandra

Caroline:

Haha verkligen! Tack, så gulligt av dig. Hör av dig på min mail när du har tid. Tusen tack!

Svar: Mailat dig nu :)
Sandra

Kommentera inlägget här: